بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 685
    تعداد کل نظرات : 1
    اختصاصی نقاشی گورخر

     

    نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است. کودکان به طور غریزی روحیه ای کنجکاو دارند و تلاش می کنند تا محیط پیرامون خود را بهتر و بیش تر بشناسند. بنابراین انجام فعالیت ها و بازی هایی که به آن ها در مسیر شناخت بیشتر محیط اطرافشان کمک می کند، برایشان بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

    کشیدن نقاشی های متنوع کودکانه نوعی از این فعالیت ها است که به کودکان به شناخت بیشتر و افزایش آگاهی و اطلاعاتشان کمک می کند. شما می توانید با آموزش طرح های نقاشی های متنوع به کودکان، اطلاعات عمومی آن ها را افزایش دهید. به عنوان مثال می توانید با آموزش طرح های نقاشی های حیوانات مانند نقاشی گورخر کودکان را با حیوانات بیش تری آشنا کنید.

    همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی گورخر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان در مسیر رشد شخصیتی بهتر و حتی رشد جسمی بهتر، دارد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما کشیدن نقاشی گورخر خود را به اتمام می رساند، در واقع در حال افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس است.

    نقاشی کشیدن علاوه بر اینکه برای کودک بسیار نشاط آور و جذاب است، باعث افزایش دانش او نیز می شود. برخی از نقاشی ها جنبه تفریحی دارند و یا کودک به یک شخصیت علاقه نشان می دهد تا آن را بکشد و به دیوار اتاق خود بزند. نقاشی سفید برفی یکی از نقاشی های مورد علاقه بچه هاست. برای کشیدن نقاشی سفید برفی کافی است با ما در وولک همراه باشید.

    بسیاری از کودکان شخصیت های کارتونی را برای خود الگو قرار می دهند و برای کشیدن نقاشی سفید برفی ذوق بسیاری نشان می دهند. کشیدن نقاشی سفید برفی در وولک ، کودک را شاد می کند و او را برای انجام کارهای هنری بزرگتر آماده می کند.

     


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 29 آبان 1401 - 23:26 نویسنده : شایان بازدید : 164 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی سونیک

     

    طرح نقاشی سونیک کارکتری جذاب برای دختر بچه ها و پسر بچه ها است. بنابراین نقاشی سونیک نیز می تواند برای کودکان شما بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد و یکی از راهکار هایی که می توانید کودکان خود را به نقاشی کشیدن علاقمند کنید انتخاب یک طرح مناسب و مطابق با سلایق کودکتان است. بنابراین باید با سلایق و علایق کودکان خود آشنا باشید تا بتوانید طرحی مناسب برای آن ها انتخاب کنید.

    کودکان به طور غریزی به کشیدن نقاشی و در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ و ترسیم اشکال بدون الگو علاقه ی زیادی دارند. شما برای افزایش تمایل و تشویق کودکان می توانید طرحی جذاب مانند طرح نقاشی سونیک را به کودک خود نشان دهید و از آن ها بخواهید تا آن را ترسیم کنند. کشیدن نقاشی سونیک یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی سونیک برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است به همین دلیل است که کارشناسان سایت وولک نقاشی های ساده و کاربردی را در این سایت قرار داده اند.

    به همین دلیل است که درمانگران و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی دقیق نقاشی های کودکان می توانید به اطلاعات زیادی درباره ی ویژگی های شخصیتی پنهان و استعداد های پنهان آن ها دست پیدا کنید. روانشناسان امروزه از روش نقاشی درمانی به عنوان یکی از بهترین و موثرترین راه و روش های نوین در علم روان درمانی نام می برند. شما می توانید با انتخاب یک طرح هیجان انگیز مانند طرح نقاشی ضبط صوت کودکان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید و تمایل آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید.

    طرح نقاشی ضبط صوت می تواند طرحی جذاب برای کودکان شما باشد چرا که کودکان به طور غریزی کنجکاو هستند و فعالیت هایی که به آن ها در مسیر شناخت محیط اطرافشان کمک می کند برایشان جذاب خواهد بود. کودک شما با کشیدن نقاشی ضبط صوت با شی یا اشیا جدیدی آشنا می شود و این امر برای او بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی ضبط صوت خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رساند است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. شما با آموزش طرح های نقاشی جذاب کودکانه مانند نقاشی ضبط صوت می توانید فرزندان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در آن ها تقویت کنید و افزایش دهید.

     


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 29 آبان 1401 - 22:54 نویسنده : شایان بازدید : 157 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی کفشدوزک

     

     

    برای این که علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهید در مرحله ی اول باید طرح و ایده ی جذابی که با علایق و سلایق کودکتان همخوانی داشته باشد و به روحیات او نزدیک باشد انتخاب کنید. به عهنوان مثال کشیدن نقاشی کفشدوزک برای کودکانی که به حیوانات علاقمند هستند و رابطه ی خوبی با آن ها دارند می تواند طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد. همچنین کشیدن نقاشی کفشدوزک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری که کودکان به آن مشغول شوند در مسیر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی آن ها بسیار تاثیر گذار است.

    زمانی که کودک قلم خود را در دست می گیرد تا طرح نقاشی کفشدوزک خود را ترسیم کند، در واقع درحال ورزش کردن و تقویت کردن عضلات دست خود است. این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین زمانی که کودک نقاشی کفشدوزک خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت او می شود. اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از سن بسیار کم به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی اختلالات متفاوتی در شخصیت فرد بروز می کند. با آموزش نقاشی کفشدوزک به کودکان خود، ان ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

    همچنین کودک هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی بل یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند درواقع در حال ورزش کردن و تقویت عضلات دست خود است و این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین کشیدن نقاشی بل فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی و ذهنی او دارد؛ زیرا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در او تقویت می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی می کند باید طرح نهایی نقاشی بل را در ذهن خود تصور کند و این کار باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در او می شود و همان طور که می دانید قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. با آموزش نقاشی های سایت وولک به کودک خود او را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

     


    برچسب‌ها :
    شنبه 28 آبان 1401 - 22:47 نویسنده : شایان بازدید : 131 ادامه مطلب
    اختصاصی فیلم کاردستی با کاغذ

     

     

    یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش فیلم کاردستی با کاغذ داریدساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .قیلم های آموزش کاردیتی را میتوانید در وولک ببینید.

    کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی آسان و زیبا که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!


    برچسب‌ها :
    شنبه 28 آبان 1401 - 21:52 نویسنده : شایان بازدید : 143 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی قمقمه

     

    شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی قمقمه به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی قمقمه می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد.شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی قمقمه است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع قمقمه یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی قمقمه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

    همچنین نقاشی قمقمه یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی قمقمه به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی قمقمه باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژگی های مثبت دیگر در شخصیت کودکان می شود.

    اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی گرگ ها و حیوانات مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی گرگ استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی گرگ به کودک خود درباره این شی کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی گرگ کشیده شده یک گرگ بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند. بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی گرگ یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند.

    البته کشیدن نقاشی گرگ یا طرح های کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیاد دیگری نیز علاوه بر یادگیری برای جسم و روح کودک شما دارند. از بارز ترین و مهم ترین آن می توان به کمک به رشد شخصیتی کودک شما و تکامل رفتار های اجتماعی او اشاره کرد. ممکن است کودک شما هنگام کشیدن نقاشی گرگ به کمک نیاز داشته باشد و از دیگران در این راه کمک بخواهد. این امر به تقویت رفتار اجتماعی او کمک بسیار زیادی خواهد کرد و در این راه می توانید از محتواهای وبسایت وولک نیز برای سرگرمی و نشاط فرزند خود استفاده نمایید.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 26 آبان 1401 - 18:57 نویسنده : شایان بازدید : 191 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی قمقمه

     

    شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی قمقمه به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی قمقمه می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد.شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی قمقمه است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع قمقمه یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی قمقمه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

    همچنین نقاشی قمقمه یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی قمقمه به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی قمقمه باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژگی های مثبت دیگر در شخصیت کودکان می شود.

    اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی گرگ ها و حیوانات مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی گرگ استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی گرگ به کودک خود درباره این شی کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی گرگ کشیده شده یک گرگ بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند. بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی گرگ یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند.

    البته کشیدن نقاشی گرگ یا طرح های کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیاد دیگری نیز علاوه بر یادگیری برای جسم و روح کودک شما دارند. از بارز ترین و مهم ترین آن می توان به کمک به رشد شخصیتی کودک شما و تکامل رفتار های اجتماعی او اشاره کرد. ممکن است کودک شما هنگام کشیدن نقاشی گرگ به کمک نیاز داشته باشد و از دیگران در این راه کمک بخواهد. این امر به تقویت رفتار اجتماعی او کمک بسیار زیادی خواهد کرد و در این راه می توانید از محتواهای وبسایت وولک نیز برای سرگرمی و نشاط فرزند خود استفاده نمایید.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 26 آبان 1401 - 18:57 نویسنده : شایان بازدید : 176 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی قمقمه

     

    شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی قمقمه به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی قمقمه می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد.شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی قمقمه است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع قمقمه یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی قمقمه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

    همچنین نقاشی قمقمه یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی قمقمه به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی قمقمه باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژگی های مثبت دیگر در شخصیت کودکان می شود.

    اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی گرگ ها و حیوانات مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی گرگ استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی گرگ به کودک خود درباره این شی کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی گرگ کشیده شده یک گرگ بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند. بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی گرگ یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند.

    البته کشیدن نقاشی گرگ یا طرح های کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیاد دیگری نیز علاوه بر یادگیری برای جسم و روح کودک شما دارند. از بارز ترین و مهم ترین آن می توان به کمک به رشد شخصیتی کودک شما و تکامل رفتار های اجتماعی او اشاره کرد. ممکن است کودک شما هنگام کشیدن نقاشی گرگ به کمک نیاز داشته باشد و از دیگران در این راه کمک بخواهد. این امر به تقویت رفتار اجتماعی او کمک بسیار زیادی خواهد کرد و در این راه می توانید از محتواهای وبسایت وولک نیز برای سرگرمی و نشاط فرزند خود استفاده نمایید.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 26 آبان 1401 - 18:57 نویسنده : شایان بازدید : 161 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی قمقمه /

     

    شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی قمقمه به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی قمقمه می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد.شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی قمقمه است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع قمقمه یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی قمقمه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

    همچنین نقاشی قمقمه یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی قمقمه به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی قمقمه باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژگی های مثبت دیگر در شخصیت کودکان می شود.

    اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی گرگ ها و حیوانات مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی گرگ استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی گرگ به کودک خود درباره این شی کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی گرگ کشیده شده یک گرگ بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند. بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی گرگ یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند.

    البته کشیدن نقاشی گرگ یا طرح های کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیاد دیگری نیز علاوه بر یادگیری برای جسم و روح کودک شما دارند. از بارز ترین و مهم ترین آن می توان به کمک به رشد شخصیتی کودک شما و تکامل رفتار های اجتماعی او اشاره کرد. ممکن است کودک شما هنگام کشیدن نقاشی گرگ به کمک نیاز داشته باشد و از دیگران در این راه کمک بخواهد. این امر به تقویت رفتار اجتماعی او کمک بسیار زیادی خواهد کرد و در این راه می توانید از محتواهای وبسایت وولک نیز برای سرگرمی و نشاط فرزند خود استفاده نمایید.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 26 آبان 1401 - 18:57 نویسنده : شایان بازدید : 168 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی صدف

     

    نقاشی یکی از سرگرمی های بسیار محبوب در بین کودکان است. از گذشته تا به امروز سرگرمی ها و بازی های بچه ها دچار تغییر و تحول زیادی شده است و این تغییر و تحول به علت تغییر سبک زندگی و شهر نشینی است اما همچنان از گذشته تا به امروز علاقه ی کودکان به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ حفظ شده است. اکثر کودکان امروزی به سپری کردن وقت خود با تجهیزات الکترونیکی به خصوص کنسول های بازی علاقه دارند.

    نقاشی صدف برای کودکانی که به دریا علاقه دارند می تواند جذاب باشد. همچنین پدر و مادر ها می توانند هنگامی که کودکشان به کشیدن نقاشی صدف مشغول است با او شعر ها و قصه هایی مربوط به دریا، صدف یا موضوعات مربوطه را بخوانند

    بنابراین سرگرمی کشیدن نقاشی یکی از بهترین روش ها برای دور کردن کودکان از کنسول های بازی و بازی های کامپیوتر است زیرا آن ها به طور غریزی خودشان به نقاشی کشیدن علاقه دارند. سایت وولک به این موضوع اعمیت زیادی داده و بهترین نمونه های نقاشی را جمع آموری کرده. بهتر است در اولین مرحله ای یک الگو و طرح نقاشی کودکانه جذاب و هیجان انگیز مطابق سلایق و علایق کودک خود برای او انتخاب کنید و با این کار فرزند خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید. فرزند شما با دیدن طرحی جذاب تمایل بیشتری برای نقاشی کشیدن از خود نشان می دهد و بنابراین از فواید کشیدن نقاشی بهره مند می شود.

    کتاب! بهترین یار کودک و بزرگسال است که امروز زمان کتابخوانی در کودکان نسبت به روز های گذشته بسیار کاهش داشته است؛ زیرا کودکان امروزی به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و بازی های کامپیوتری بیشتر علاقه دارند. بنابراین پدر و مادر های امروزی باید سعی کنند با سرگرمی ها و بازی های جذاب و هیجان انگیز کودکان خود را حتی برای ساعاتی از بازی های دیجیتال دور کنند. همه ی کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه نشان می دهند. یکی از راه علاقمند کردن کودکان به کتابخوانی می تواند طرح نقاشی کتاب باشد!

    درواقع می توانید از علاقه ی کودک به نقاشی کشیدن استفاده کنید و با نقاشی کتاب کودک خود را با کتاب های کودکانه و زیبا بیشتر آشنا کنید. همچنین می توانید هنگامی که کودکتان در حال کشیدن نقاشی کتاب است، شعر ها و قصه های مربوط به کتاب و کتابخوانی را برای او بخوانید و از این راه غیر مستقیم یعنی نقاشی کتاب یا شعر های درباره ی کتابخوانی، فرزند خود را به کتابخوانی علاقمند کنید. همانطور که می دانید همیشه روش های غیرمستقیم که با بازی و سرگرمی همراه باشند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد.

     

     


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 26 آبان 1401 - 18:31 نویسنده : شایان بازدید : 150 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی کیتی

     

    بهتر است علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن را حفظ کنید تا آن ها را حتی برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی دور کنید، زیرا کودکان امروزی به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی نسبت به سایر سرگرمی ها علاقه ی بیشتری دارند. یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرح هیجان انگیزی و جذابی از نقاشی را برای فرزندتان انتخاب کنید. برای انتخاب یک طرح جذاب برای کودک باید علایق و سلایق کودک خود را بشناسید. کودکانی که روحیه و هوش هیجانی بیشتری دارند از طرح نقاشی قطار استقبال خواهند کرد. شما می توانید با آموزش نقاشی قطار کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید و در نتیجه فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی قطار می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی قطار را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی و تخیل فرزند شما می شود. کودک در حین کشیدن نقاشی قطار باید الگو ها و رنگ های موردنیاز خود را انتخاب کنید و در این مرحله قدرت تصمیم گیری کودک افزایش پیدا می کند و همچنین با الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود. در سایت وولک میتوانید نقاشی های زیادی ببینید و لذت ببرید.

    کودکان به طور غریزی به کشیدن نقاشی و در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ و ترسیم اشکال بدون الگو علاقه ی زیادی دارند. شما برای افزایش تمایل و تشویق کودکان می توانید طرحی جذاب مانند طرح نقاشی کیتی را به کودک خود نشان دهید و از آن ها بخواهید تا آن را ترسیم کنند. کشیدن نقاشی کیتی یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی کیتی برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 26 آبان 1401 - 18:21 نویسنده : شایان بازدید : 169 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی گوسفند

     

    راه و روش های آموزشی که با تفریح، سرگرمی و بازی همراه هستند تاثیر بسیار زیادی در یادگیری کودکان دارند؛ زیرا خود کودکان نیز به یادگیری علاقه و تمایل نشان می دهند. با با تنایل کودکان به تکنولوژی میتوان از این راه برای آموزش کودکان بهره برد. از سایت هایی مثل سایت وولک میتوانید استفاده کنید که پر از قصه های به روز، کاردستی و نقاشی های ویدیویی هستند.

    البته بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی گوسفند یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری، به رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی کودک شما نیز کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک در سن بسیار کم تلاش می کند تا طرح نهایی نقاشی گوسفند را بکشد در واقع در حال تقویت عضلات دستان خود است و این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین زمانی که کودک طرح نقاشی گوسفند خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی مثبت شخصیتی اعتماد به نفس در خود است و همان طور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی تاثیر بسیار زیادی در سلامت روانی انسان ها دارد.

    پدر و مادر ها می توانند با افزایش اشتیاق و تمایل کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را به گذراندن وقتشان با نقاشی و هنر تشویق کنند. یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی مناسب سلایق و علایق کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال نقاشی همبرگر می تواند برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. چرا که کودکان به غذا های بیرون و انواع فست فود ها علاقمند هستند بنابراین ترسیم نقاشی همبرگر بامزه می تواند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد.

    کشیدن نقاشی همبرگر یا کشیدن هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به مسیر رشد ذهنی، روانی، جسمی و شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. به طور کلی تحقیقات روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که کودکانی که از سن بسیار کم به انجام فعالیت ها و تفریحاتی که با هنر ترکیب شده اند مانند کشیدن نقاشی همبرگر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، در آینده شخصیتی خلاق تر و پویا تر خواهند داشت. چرا که به عنوان مثال کشیدن نقاشی همبرگر باعث به چالش کشیدن افکار و خلاقیت فرزند شما می شود. بنابراین با آموزش نقاشی همبرگر به کودکان خود، آن ها از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 26 آبان 1401 - 18:16 نویسنده : شایان بازدید : 184 ادامه مطلب
    اختصاصی نقاشی موش

     

     

    نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های بسیار راحت و سالم است که از سن بسیار کم برای کودکان جذاب است. شما می توانید با استفاده از هنر نقاشی کشیدن نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به کودکان خود آموزش دهید. می توانید با انتخاب طرح های جذاب که با سلیقه و علایق کودک شما تطابق داشته باشد مانند نقاشی کیک می تواند علاقه ی کودک شما را به نقاشی کشیدن چند برابر کند. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی کیک یا هر طرح دیگری می کند قدرت تصمیم گیری را در خود افزایش می دهد زیرا او باید رنگ های متفاوت را انتخاب و سپس با یکدیگر ترکیب کند. همچنین کودک شما با کشیدن نقاشی کیک با انواع الگو ها، اشکال، رنگ ها و … از سن بسیار کم آشنا می شود. فرزند شما قبل از این که شروع به کشیدن نقاشی کیک کند ابتدا الگو و طرح نقاشی کیک را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود.

     

    نقاشی کشیدن یکی از تفریحات سالمی است که اکثر کودکان از سن بسیار کم به آن علاقمند هستند. شما با انتخاب طرح های جذاب  نقاشی کودکانه مانند نقاشی موش می توانید علاقه ی فرزندان خود را به کشیدن نقاشی بسیار بیشتر کنید زیرا یک طرح جذاب که مطابق سلیقه و علاقه ی کودک شما باشد، تمایل کودک را برای کشیدن آن طرح بیشتر خواهد کرد. نقاشی موش یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود زیرا اکثر اوقات بچه ها از کودکی علاقه ی زیادی به حیوانات دارند. به خصوص اگر خانواده ی آن ها حیوان خانگی داشته باشد. کارتون ها و انیمیشن های بسیار زیادی با طرح و نقش اصلی موش ساخته شده اند که کودکان به آن ها علاقه ی بسیار زیادی نشان داده اند بنابراین به نقاشی موش نیز علاقه ی زیادی نشان خواهند داد. شما با آموزش طرح نقاشی موش به کودک می توانید فرزند خود از فواید کشیدن نقاشی که هم بر روح و هم بر جسم کودکان تاثیر دارد، بهره مند کنید.

    یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی مثل وولک است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود

     

     


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 26 آبان 1401 - 18:10 نویسنده : شایان بازدید : 164 ادامه مطلب
    اختصاصی فیلم درست کردن کاردستی

     

    نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح  نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

     

    در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید فیلم درست کردن کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .سایت وولک برای ایده یک پیشنهاد عالی است.


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 24 آبان 1401 - 21:19 نویسنده : شایان بازدید : 162 ادامه مطلب
    اختصاصی فیلم کاردستی آسان در خانه

     

    کودکان معمولا از سن 18 ماهگی، کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای این که با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید؛ مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو. البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .
    در سنین کمتر، شاید یک مداد و یک کاغذ ساده برای شروع نقاشی ساده کودکانه، کافی باشد، اما با آشنایی بیشتر کودکان با نقاشی و افزایش مهارت آن ها، ابزار های حرفه ای تر نیز در کشیدن نقاشی های کودکانه برای آن ها اهمیت می یابد.

    راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی کودکانه زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند؛ یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند؛ البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد. بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید. نقاشی های سایت وولک و ویدیوهای اموزشی آن نمونه های خوبی برای یادگیری هستند.

    رشد خلاقیت

    کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی آسان در خانه می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

    رشد عقلانی

    تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

    برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

     


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 23 آبان 1401 - 21:40 نویسنده : شایان بازدید : 143 ادامه مطلب
    اختصاصی کاردستی راحت

     

     از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی راحت و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

    کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی ساده و زیبا ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
    دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند. یکی از فواید نقاشی را از نگاه وولک بخوانید.

    نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

    نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 23 آبان 1401 - 21:31 نویسنده : شایان بازدید : 153 ادامه مطلب
    اختصاصی آموزش نقاشی کودکانه

     

    کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان آموزش نقاشی کودکانه های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!

    این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .در سایت وولک ایده های زیادی برای ساخت یک کاردستی ارزان و ساده وجود دارد.

     


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 22 آبان 1401 - 21:35 نویسنده : شایان بازدید : 168 ادامه مطلب
    اختصاصی فیلم کاردستی آسان

     

    افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

    کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

    آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

    نقاشی جدید ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود

    در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . میتوانید از ویدیو های آموزشی وبسایت وولک استفاده کنید، مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند. میتوانید از فیلم کاردستی آسان استفاده کنید..


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 22 آبان 1401 - 21:35 نویسنده : شایان بازدید : 168 ادامه مطلب
    اختصاصی فیلم کاردستی آسان

     

    افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

    کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

    آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

    نقاشی جدید ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود

    در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . میتوانید از ویدیو های آموزشی وبسایت وولک استفاده کنید، مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند. میتوانید از فیلم کاردستی آسان استفاده کنید..


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 22 آبان 1401 - 21:35 نویسنده : شایان بازدید : 165 ادامه مطلب
    اختصاصی فیلم کاردستی آسان

     

    افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

    کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

    آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

    نقاشی جدید ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود

    در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . میتوانید از ویدیو های آموزشی وبسایت وولک استفاده کنید، مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند. میتوانید از فیلم کاردستی آسان استفاده کنید..


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 22 آبان 1401 - 21:35 نویسنده : شایان بازدید : 159 ادامه مطلب
    اختصاصی کاردستی ساده برای کودکان

     

     

    کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!

    یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. این آموزش ها را به صورت ویدیویی و ساده میتوانید در سایت وولک ببنید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده برای کودکان و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 22 آبان 1401 - 21:34 نویسنده : شایان بازدید : 160 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages